Kerstrapport 2015

Het einde van het jaar nadert, een mooi moment om de balans op te maken!

We hebben gedurende het jaar aan elke organisator die met ons systeem tickets heeft verkocht om feedback gevraagd. Een 100% klanttevredenheidsonderzoek dus!

 

Verzamelen ervaringen van klanten

Een organisator kon aangeven wat er goed was en wat er beter kon. Deze feedback kon ook anoniem worden gegeven.

Met de nuttige opmerkingen kunnen we onze dienstverlening bijschaven en continu verbeteren. Daar zijn we heel blij mee. Daarnaast hebben we om een overall rapportcijfer gevraagd.

Het resultaat

We zijn best wel trots op de uitkomst van de reviews!

review ervaringen ticketkantoor

Wat kan beter?

Interessanter dan lovende kritieken zijn natuurlijk op de suggesties die worden gedaan om te verbeteren. Laten we daarom eens kijken naar de lage cijfers die we ontvingen. Dat waren een rapportcijfer 5 en 6.

De 5 ontvingen we van een organisator die al vrij lang bij ons hun evenementen onderbrengt. Inmiddels is er een redelijke lijst met evenementen ontstaan in hun account. De opmerking had dan ook daar mee te maken:

“Als ik op zoek ben naar een evenement dan moet ik altijd van boven naar beneden scrollen. Logischer voor mij zou zijn, dat de komende evenementen bovenaan staan. Verder tevreden”

Dit resulteerde dus in een 5. We hebben direct actie ondernomen en de betreffende lijst (in het tabblad ‘events’) andersom gesorteerd. Bedankt voor de opmerking! Zo is het weer een stukje beter geworden.

De 6 ontvingen we van een organisator die voor het eerst met ons kennis maakte. Deze meneer had een aantal opmerkingen over de interface en gebruiksvriendelijkheid gedurende het gebruik en vatte dat als volgt samen: “De webinterface is adequaat, maar kan nog wel wat verbeteringen gebruiken in gebruiksvriendelijkheid”. Hij mist stukjes functionaliteit op het selfservice platform en zegt daarover: “Jammer dat het alleen via de klantenservice kan lopen”. Daarnaast gaf hij aan dat zijn belangrijkste item wel was: “De app (Android) liep op meerdere (moderne) telefoons vrij snel vast.”

Wat betreft de eerste opmerking; we zijn continu op zoek naar wat we wel/niet moeten opnemen in het selfservice platform. Sommigen vinden dat er nu al ‘best veel’ opties zijn en ‘het even duurt voordat je alles door hebt’, anderen willen dus nog meer zelf kunnen instellen. Iedereen helemaal tevreden stellen is gewoon moeilijk. Wel zijn we bezig aan een nieuwe opzet waarbij het zowel mogelijk is om de basis dienst eenvoudig te bedienen als ook de meer geavanceerde opties in te stellen, zonder dat de minder gevorderde gebruiker hierdoor door de bomen het bos niet meer ziet.

Meldingen over een vastlopende Scan App hebben we destijds meer gehad. Onder andere naar aanleiding van de feedback van deze meneer hebben we het nu op kunnen lossen! Onze Scan App loopt niet meer vast en crasht niet meer tijdens het gebruik!

Dit zijn twee voorbeelden waarom we heel blij zijn met feedback, júist als het ons triggert om onze dienst beter te maken!

Toekomst

We gaan natuurlijk niet op onze lauweren rusten! Ook in 2016 gaan we ons inzetten om de kwaliteit van onze dienst weer te verhogen en samen met onze partners en organisatoren vele mooie evenementen te organiseren.

Mocht je ideeën, suggesties, op- of aanmerkingen hebben: laat het ons vooral weten!

Add a Comment

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *