Vernieuwd en verbeterd

De service van Ticketkantoor is vernieuwd en verbeterd

De afgelopen tijd hebben we bepaald niet stil gezeten! We hebben op de achtergrond hard gewerkt om de site te vernieuwen, de service te verbeteren en alles betrouwbaarder te maken.

Hier gaat het om:

  1. Nieuwe layout website
  2. Verbeterde hardware
  3. Beveiligde verbinding
  4. Integratie met fysieke tickets
1. De nieuwe layout van de website

Sinds een aantal weken heeft onze ticketservice een nieuwe website. Geheel gemoderniseerd en daarnaast geoptimaliseerd voor het gebruik om mobiele telefoons en tablets!

We hadden een aantal uitgangspunten:

  • Het moet weer even fris en modern worden
  • Informatie dient er slecht 1 maal op staan
  • Op alle devices dient het er goed uit te zien

Onze webdesigner is aan de slag gegaan en zorgde voor een complete make-over. En volgens ons is het gelukt 😀  De eerste weken na de lancering laten dan ook meteen een duidelijke stijging zien van het aantal aanmeldingen en gelijktijdig een daling van triviale vragen over de dienst en de tarieven!

2. Verbeterde hardware

Wat is er irritanter dan een trage, of nog erger, niet werkende website? Dat kunnen we echt niet gebruiken! Daarom zijn we onlangs overgestapt op een nog moderner datacentrum. In dit nieuwe concept werken meerdere servers samen om onze dienst online te houden. Ten tijde van drukte of storing nemen ze elkaars werk over en zorgen zo voor optimale uptime en snelheid.

3. Beveiligde verbinding

De meest recente verbetering op technisch vlak die we hebben doorgevoerd is de beveiligde verbinding via SSL. Dat betekend dat er nu in het groen “https” in de adresbalk komt te staan. Maar veel belangrijker natuurlijk: alle gegevens die via Ticketkantoor worden verstuurd worden nu versleuteld en beveiligd. Dat geldt natuurlijk als je een event aanmaakt, maar óók voor het bestellen van tickets en óók voor de toegangscontrole!

Meer weten? Lees hier de over de techniek achter SSL

4. Integratie met fysieke tickets

Veel organisatoren willen naast e-tickets ook graag nog fysieke kaartjes uitgeven. Maar wat zou het dan mooi zijn als alles in 1 systeem is geïntegreerd? Dat kan nu!

We ondersteunen nu de zogenaamde “tickets voor verkooppunten”. Deze tickets zijn net als de e-tickets voorzien van een unieke barcode die in ons systeem zijn opgenomen. Kleine aantallen worden via de online software in je eigen account aangemaakt, grotere aantallen kunnen in elk formaat en layout worden gedrukt bij een drukkerij.

Bij een verkooppunt worden de tickets betaald en geactiveerd met onze Scan App of via de kassa-functie in het entree systeem. Iedereen gaat vervolgens via het hetzelfde toegangspunt naar binnen waar de tickets op geldigheid worden gescand. De verkooppunten kunnen worden ingezet om tickets in de periode voor het evenement op diverse plaatsen te verkopen, maar dit principe kan ook worden ingezet op de dag van de evenement zelf.

Interesse in deze manier van werken? Neem dan eerst even contact met ons op!

Add a Comment

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *